reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
martin banyasz

martin banyasz

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tuzim robit to po com tuzim. Zoznam autorových rubrík:  april 06maj 06jun 06jul 06august 06september 06SúkromnéNezaradené

reklama

april 06

madarsko,chorvatsko

martin banyasz

madarsko,chorvatsko

posledny den v madarsku,som si poriadne prispal.je trocha lepsie spat v posteli,ako v stane ;). zase fukalo,doslapal som teda k mohacsu,kompou som sa previezol do mesta,poroypraval sa s jednym starkym,hovori ,ze v meste nie je nic take na pozeranie, tak som isiel smerom na hranicu.predtym som vsak este bol na bojisku kde si to rozdali turci a madari.vecer som dorazil do osijeku. bolo iba desat stupnov zimy.poprchalo.

  • 6. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 134x
  • 5
fotky

martin banyasz

fotky

ahojte,po dvoch zlatych bazantoch, tu v baji a po dvoch hodinach netu som uploadol aj nejake photos. tak si ich cheknite.

  • 29. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 259x
  • 11
madarsko,srbsko

martin banyasz

madarsko,srbsko

24.4.06 som sa vydal na cestu. prvy den som mal za ciel eger.no pred miskolcom na rutinnej zastavke som zbadal, ze mam poskodeny zadny plast.takze som musel do mesta,kupit novy.po bludeni a hladani mi ukazali jeden shop,kde som kupil sice uzsi ale novy plast.uz som sa len modlil aby mi ten povodny vydrzal.

  • 29. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 094x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu