reklama

chorvatsko,slovinsko

po dvoch tyzdnoch ciest,aj ked su zazitky chvalabohu pozitivne,by si clovek prial dovolenku. :) tak ja som prisiel teda do rijeky.je rozlahla,od mora,sa cnie az k strmim kopcom.zatial TO bol ten najnarocnejsi den.po prezreti mesta som vyrazil do delnic,pre bundu.este pred rijekou som stretol dalsich obdivuhodnich ludi.ked som odpocival a fotil na kraji cesty,nedaleko zastalo auto s cesko spz.vystupil starsi pan,a zena tmavej pleti.ja som sa im pozdravil.tak sme sa zoznamili.pan sa vola milos krejci,je to byvaly reprezentant v cestnej cyklistike, jeho manzelka uz neviem ako sa vola,pochadzy z tonga.ziju v australii,a uz ikstykrat cestuju po svete.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

teraz mali namierene cez balkan do grecka atd.rozpraval mi svoje zazitky,a velmi ma to rozpravanie nabijalo energiou.pretoze taketo momenty na ceste su toco velmi clovek potrebuje.bez toho by to bolo iba o tom ,ze clovek mnoho vidi,citi,ale nie je to vsetko.treba podobne zazitky,malickosti,ked ti niekto zakyva,zatrubi - ne ze uhni,ale tak. :)no ale spat ku krize.od rijeky nekonecne stupanie. 0 metrov nad morom,az 881mnm.raz zima raz teplo,uz som aj normalne hresil,co nezvyknem.iba ,ze do pivnice. ;)v delnice po dvoch dnoch stanu,opat privat.rano bunda opat pri mne,moja.na slovinsko som dosiel po 40km,same kopce, ale slo sa mi uz dobre.velmi pekna priroda,malo aut jazdilo.tu sa uz aj lepsie hladalo miesto na stanovanie, to v madarsku,chorvatsku bolo dost problematicke.pekne som si navaril,lebo aj varit viem.ale iba zo sacku. :) este keby tu mali nejake potoky,skoro ziadne neboli celu cestu,ze by som tam spachal nejaku hygienu a tak, provizorne sa da aj v dvoch litroch, ale na disko by som tak nesiel. :)vecer,pekny zapad slnka,v noci sa uz rozprsalo.do ljubljany som isiel teda v v slabom dazdi.v meste som dostal prvy defekt.na prednu napravu. mesto je vsak velmi pekne,bol akurat euro den,vela ludi,stankov, velmi pekne ,moderne obleceni obcania a obcanky sa mi predviedli.dal som si tam dobry olovrant,pivo.dalej som isiel naspat. :) stale prsalo,zacinalo sa to stupnovat,ale ja som bol uplne fpoho,sem tam som hladal nejake ubytovanie,ale reku ked nic tak rozlozim stan.potom som zbadal nedaleko cesty nejake opustene pristresky.tak som si vybral najzachovalejsi,nejaka garazto bola,bol tam aj prives.na nom som spal.predtym som rozlozil ohen ,zadymil veci,aj trocha osusil.mal som zase fajn noclah.teraz som uz nedaleko hranic s italiou, v hoteli,budem mat aj ranajky :)dal som si tu vyprat vsetky veci. k internetu som sa dostal tak,ze som sa opytal majitela,ci neni nejake inetkafe.on ,ze nie, ale kludne u nich v kancliku mozem internetovat,kolko vladzem.videl som aj hokej svk vs. rusko,lebo aj telku mam na izbe :) zajtra vyrazam do terstu potom sever italie na passo dello stelvio. ciao otroci. otroci = deti po slovinsky :) fakt.nejako mam problem sa pripojit s fotakom, neviem kedy dam dalsie fotky,ale este sa pokusim s tym nieco urobit.majte sa krasne!

martin banyasz

martin banyasz

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tuzim robit to po com tuzim. Zoznam autorových rubrík:  april 06maj 06jun 06jul 06august 06september 06SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu