reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
martin banyasz

martin banyasz

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tuzim robit to po com tuzim. Zoznam autorových rubrík:  april 06maj 06jun 06jul 06august 06september 06SúkromnéNezaradené

reklama

jul 06

spanielsko, cast4

martin banyasz

spanielsko, cast4

vcera som dorazil do francuzska,som asi 60 km za hranicou so spanielskom. je to tu este trochu hornate,este posledne pahorky pyreneji, a mame tu aj take horske,zamracene pocasie.bajk zase potrebuje servis,takze nic noveho. :) len ta blba francuzska klavesnica. stihol som uz ako tak vyzdraviet,stacilo aby som sa rozhoruceny osviezil studenou vodou a angina prisla hned.cesta sem bola pekna, krasna priroda aj mesta. od la corune smerom k madridu to bolo takmer bez rovin, akurat v okoli zamory bola rovina. priroda na severo zapade je krasna, stvorena na tury, a turistov aj cykloturistov bolo velmi vela. jeden den som povedal hola ,alebo hello asi stokrat. :) na jednom odpocivadle som sa bavil s jednymi anglicanmi,cestuju po europe s vnukom, uz nejaky mesiac,boli aj v madarsku,kde ich chytili take krupy,ze si mysleli ,ze im nacisto roztrepe auto.

  • 1. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
portugalsko cast 2,spanielsko cast3

martin banyasz

portugalsko cast 2,spanielsko cast3

v alcaceri som zostal este aj druhy den,poslal fotky a porobit veci na bajku. a aj kvoli tomu,ze to mestecko sa mi velmi pacilo a citil som sa tam ako doma. ziju tam velmi srdecni a ochotni ludia,pomohli mi tam s internetom, bicyklom, skoro som si aj zabubnoval v jednych hudobninach :) neboli vsak poskladane komletne bicie,skoda. ale perfektne som sa porozpraval s chalanom,v nich pracujuci.mestecko nie je velmi velke,ale maju v nom skoro vsetko,lezi pri rieke sado,ma krasne nabrezie, a ako som uz spominal, ludia su tu fajn.

  • 20. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
spanielsko cast2,portugalsko cast 1

martin banyasz

spanielsko cast2,portugalsko cast 1

ked som bol v almerii,tak som dal vymenit spice na bajku,boli tenke a lamali sa ako zapalky.spice teda vymenili ,idem nasadit koleso a vtedy som si vsimol,ze brzdove lanko drzia uz iba tri vlakna.mal som nahradne,tak som ho vymenil.bolo to o chlp,ako sa vravi. odchadzalo sa mi dobre,opat som nacerpal pozitivnu energiu,chut pokracovat...aj ked som rolovi zavidel ,ze on to ma namierene domov.este trocha som pokracoval po pobrezi a potom som sa vydal na sever,smerom do granady.

  • 9. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu