reklama

taliansko,cast 1

ahoj.iba par riadkov,ze som tu a idem aj tam. :) do talianska som dorazil cez terst.bol to sok.mam na mysli tu premavku, cez jednu krizovatku som prechadzal pat minut.ale uz som sa naucil jazdit ich stylom.inac soferi su na cyklistov ohladuplni, a nemozem zatial povedat na nich zle slovko.tu som stretol konecne prvich cykloturistov,ale cestovali iba po okoli.ale aspon nieco. mesto sa mi velmi pacilo,fotim si tak na jednom namesti,ked ku mne prisiel jeden chalan.zacali sme sa bavit,odkial idem ,kam.on je z floridy,tiez bajkuje,bol na novom zelande,tak aspon budem mat fotku z terstu na ktorej budem aj ja,lebo ma odfotil. :) na zaver mi hovori cycling is great. sa mi to velmi paci.siel som dlho po nabrezi,ludia vegetia, fajne im.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

dozvedel som sa ,ze kamarat rado je iba 20km ,od tial ako som mal v plane ist, tak sme sa dohodli ,ze sa u nich stavim.on pracuje teraz v jednom kempe aj s partiou.bolo fajn stretnut ludi s domu niekde celkom inde.dlho do noci sme este kecali, co a jak.pracuju tam este aj kocky zo slovenska a ciech ,ako animatorky, takze ich touto cestou zdravim.odvtedy, to bolo v piato spim iba v stane.vcera v trente bol kemp este zatvoreny,hostel plny, tak som spal opat v stane. som teraz sice v dolomitoch,ale dole v udoli medzi trentom a bolzanom je siroke,krasne vinice ,sady, nadhera.predtym vsak uz boli fajne kopce,pocas klesania,bolo take strme som musel doladovat brzdy,uz stracali ucinok. menil som uz aj predny plast.originalne boli na figu.takze dnes idem do bolzana do kempu.dufam.zajtra musim vidiet finale ligy majstrov.vcera ,ako tak idem po hlavnom tahu do trenta, ma na benzinke zastavil jeden chlapik, a hovori,ze ked nechcem spachat sebevrazdu nech idem tam a tam,lebo je tam jeden dlhy tunel ,pred trentom. viem o com hovoril,predtym som uz cez dva isiel ,tak som mu bol velmi vdacny.mam zatial naslapanych cez 2100km.dakujem aj vam,zdravim vas vsetkich. cycling is great, yeah.

martin banyasz

martin banyasz

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tuzim robit to po com tuzim. Zoznam autorových rubrík:  april 06maj 06jun 06jul 06august 06september 06SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu